[ LUGOS ] No such file or directory

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Tor Sep 12 17:33:11 CEST 2000

* On 12-09-00 at 16:41 Branko F. Gračner (branko na edico.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> poleg ostalega smetja na tole temo.
>
> na listo je prislo dosti pravilnih odgovorov, zakaj zadeva ne deluje.
> jasno je, zakaj ne. ampak, zakaj še ljudje pošiljate odgovore potem,
> ko je že pravilni na listi?
>
> pozdrav, brane
+----and here the quote ends----+
Jaz osebno sem odpisal ko sem prejel vprasanje... takrat odgovorov na to
vprasanje se ni bilo na listi, je pa res da maili z liste prihajajo z zamikom,
tako da nikoi ne ves ce je ze kdo odogvoril ali ne... razen ce nebi vsakic ko
nekdo napise odgovor vsi cakali kakega pol dne in nato videli ali je ze kdo
odgovoril ali ne ;)

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na neonatus.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist