[ LUGOS ] Hitrost računalnika

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Sep 15 12:23:25 CEST 2000

Howdy!

On Thu, 14 Sep 2000 23:23:19 +0200, Uroš Gruber said:

> Hm pozabu napisat na dan je misljeno 2000 userjev max 3000 na dan
> Zahtevnost je nekje povprečna torej na eni strani ko jo prikaze je v
> povprecju en SQL ali 2 stavka, morda včasih kakšen join stavek.

Mitja Novak ti je ze odgovoril, da za tvoje potrebe res ne rabis ne vem
kaj.

CPU najbrz ne bo omejitev, ce bodo operacije z bazo enostavne in hitre.
Sam httpd ne rabi kaksne hude masine. Primer: en Web server ima po 14 dneh
priblizno takole statistiko:

Server uptime: 14 days 10 hours 14 minutes 49 seconds
Total accesses: 1201712 - Total Traffic: 7.3 GB
CPU Usage: u5.17 s3.58 cu33.93 cs48.62 - .00732% CPU load
.964 requests/sec - 6.1 kB/second - 6.4 kB/request

In to je na P90. Je pa res, da je 95% transakcij narejenih nad staticnimi
stranmi, ostale pa so CGI skripte (brez kaksnih baz itd.).

V najhujsih primerih sem videl do 69 socasnih zahtevkov. Najbrz bi bil
kaksen manj, ce bi bil link do providerja hitrejsi, tako pa je ta masina
totalno zabasala 'pocasni' link.

Peace!
  Mkx