[ LUGOS ] wtmp problem

Janez Dovc janez.dovc na guest.arnes.si
Sob Sep 23 23:44:26 CEST 2000

Zdravo!

Ze nekaj casa nazaj sem na listo postavil tole vprasanje, pa mi ocitno
nobeden ni znal pomagat. Pa me zanima, ce so se razmere ze kaj spremenile.
In sicer:

Slackware 7.0.0, kernel 2.2.16

Ko zazenem komando finger, mi izpise sledece:

kgb:/etc$ finger
finger: /dev//pts/1: No such file or directory
finger: /dev//pts/1: No such file or directory
finger: /dev//pts/2: No such file or directory
finger: /dev//pts/6: No such file or directory
finger: /dev//pts/7: No such file or directory
finger: /dev//pts/10: No such file or directory
finger: /dev//pts/14: No such file or directory
Login     Name             Tty  Idle  Login Time   Office     Office Phone
johan     Janez Dovc       *pt        Sep 22 12:42 (masina1)
johan     Janez Dovc       *pt        Jun 27 23:54 (masina2)
johan     Janez Dovc        pt        Sep 23 23:16
(ar5-137i.dial-up.arnes.si)
kgb:/etc$

Zanima me, zakaj mi javlja zgornje errorje, zakaj ne vrze ven iz loga
tistih, ki so ze nekaj casa odjavljeni (tisti z zvezdico). Kako bi to resil.
Saj naceloma mi ne povzroca kaksnih hujsih tezav, samo me pa zelo moti, ker
ne vem, v cem je problem. Ali je lahko kaj s permissni od logov, a se da te
loge nekak na novo inicializirat.

Drugo vprasanje:

Zakaj mi masina ne resolva hostnameov in racunalnike, ki dostopajo do web
strani v access_log vrze z IP stevilko in ne kot racunalo.domena.si. Kje bi
se dalo pa to popraviti?

Hvala lepa za morebitno pomoc,

janez

janez.dovc na ijs.si