[ LUGOS ] Vzroki za napako

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Tor Sep 26 20:35:18 CEST 2000

Jaz pravim da je disk fuc - a kdo vidi kakšen drug razlog? men je v šoli tud
drgnu... udaru.... drgnu..... udaru. Edna razlika je bla, da winblowsi niso
delal, linux se je pa postavu gor nekak.

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Uro Gruber
Sent: Tuesday, September 26, 2000 7:16 PM
To: Simon
Subject: Re[2]: [ LUGOS ] Vzroki za napako

Pozdravljeni,

Simon> Uro Gruber wrote:

> [...]
Simon> Podobne tezave sem imel ko sem v PnP sistem vtaknil nek ne PnP SCSI
Simon> kontoler, in ker nimam kaj prida pojma o "trdini" sem ga napacno
Simon> nastavil, in se je tepel z diskom. Zanimivo pa je da se je to zacelo
Simon> dogajati sele ko je racunalnik ze precej casa deloval, takrat pa sem
Simon> kernel logih dobival obvestila da je nekaj narobe z branjem in
pisanjem
Simon> na disk. Odkar sem kontroler nastavil se to ne dogaja vec.
Simon> LP Simon

Hm. No kontroler je edino SCSI adaptec 2940 gor in dela normalno
drugace ja pa to edini disk in sicer IDE, nastavljen na sigle in to je
to.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist