[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_Določitev_root_direktorija_userjem

Roman Novak roman.novak na fov.uni-mb.si
Ned Sep 10 09:51:12 CEST 2000

Pozdrav.

Na www.openwall.com imas patch za kernel, ki ti omogoci med drugim tudi to,
da userji vidijo svoje procese...

Roman

----- Original Message -----
From: Bojan Pogačar

Poleg tega me zanima tudi in vem, da je možno naslednje. Uporabnik pri
telnet dostopu lahko z ukazom "ps aux"  pregleda vse sistemske procese in
procese drugih uporabnikov. Enako se zgodi, da če požene program "top", da
se mu izpisujejo vsi procesi.

Sedaj me zanima, kako je možno izvesti, da se ob teh ukazih kljub vsemu
izpišejo samo procesi uporabnika, ne glede da zadaj tečejo še drugi. Torej,
ko uporabnik izpisuje ps aux, se mu pokažejo samo njegovi procesi.

Dodatne informacije o seznamu Starilist