[ LUGOS ] Sredini seminar no. 2

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Tor Sep 12 16:09:15 CEST 2000

Jure Menart wrote:

> Gotov je drug nacin da se zve kaksen seminar bo, kot to da bi sel
> vsako sredo tja. Kje bi kej takega zvedel?

Tule: http://vlado.fmf.uni-lj.si/sreda/sreda.htm
Najave prihajajo včasih tik pred zdajci.  Obstaja tudi dopisni seznam
najav - prosi vodjo seminarja, da te doda na seznam obveščanih.

Za jutri, denimo, pravijo:

- - -

Na 997. sredinem seminarju, 13. avgusta 2000, bo
Matja"z Zaver"snik predstavil temo:

     Naloge s 3. izbirnega tekmovanja iz programiranja ACM.

Na seminarju bom predstavil naloge, ki so jih
"studenti re"sevali na 3. izbirnem tekmovanju
iz programiranja.
Tekmovanje iz programiranja je namenjeno vsem "studentom
Univerze v Ljubljani. Tekmujejo eno, dvo ali tro"clanske
ekipe v tem, kdo bo v "cim kraj"sem "casu napisal ve"c programov,
ki re"sijo zastavljene naloge. Najbolj"se ekipe se uvrstijo na
regionalno, "ce so tam dovolj dobri pa tudi na svetovno
prvenstvo "studentov v programiranju, ACM ICPC.
vabljeni, Vlado

P.S. Iz Porta smo se preselili Pod lipo, kjer imajo odprto do polno"ci.

obvestila : http://vlado.fmf.uni-lj.si/sreda/novice.htm
konference: http://www.educa.fmf.uni-lj.si/info/konf/

Seminar je ob 18h15 v M2 na Jadranski 21

Vladimir Batagelj, University of Ljubljana, Department of Mathematics
   Jadranska 19, PO Box 2964, 1111 Ljubljana, Slovenia

tel: +386 (0)1 4766 672          e-mail: vladimir.batagelj na uni-lj.si
fax: +386 (0)1 4766 685                  http://vlado.fmf.uni-lj.si/

--
	Pozdrav,
	  Roman