[ LUGOS ] Vzroki za napako

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Tor Sep 26 19:54:44 CEST 2000

Meni se pa kaj takega pod linuxom se ni zgodilo (imam ga štiri mesce), se mi
je pa pod Winblowsi.

Pol sem se neki zejbaval s tistim, na konc sem pa stvar odpelu na servis in
dobu nazaj (to je blo v šoli) racunalnik z novim diskom, zraven je pisalo
pa, da se je glava znucala.

Kolk je to res, ne vem. Glede na to, da je ogrevanje ocitno OK, je po mojem
to edini razlog.

lp Nejc

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Simon
Sent: Tuesday, September 26, 2000 5:54 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] Vzroki za napako

Uro Gruber wrote:

> Hojla!
>
> Hm verjetno sem že malo nadležen s temi maili. Vendar bi rad prišel
> stvari do konca.
>
> Da najprej podam nekaj informacij o sistemu
> Linux Mandrake 7.1, kernel 2.2.16,
> MB Gigabyte dual PII (noter je samo eden)
> Disk je WD 6.4 GB na ide vodilu.
>
> Problem je sledeč. Rač (strežnik) deluje normalno
> Na njem je pognan FTP(WuFTPD), WWW(Apache), DNS(Bind), Email (qmail),
> Pop(Qpoper), SSH, Telnet in en egg.
> Nazadnje se mi je po 10 dneh delovanja ponovno ustavil oz so se z
> [...]
Podobne tezave sem imel ko sem v PnP sistem vtaknil nek ne PnP SCSI
kontoler, in ker nimam kaj prida pojma o "trdini" sem ga napacno
nastavil, in se je tepel z diskom. Zanimivo pa je da se je to zacelo
dogajati sele ko je racunalnik ze precej casa deloval, takrat pa sem v
kernel logih dobival obvestila da je nekaj narobe z branjem in pisanjem
na disk. Odkar sem kontroler nastavil se to ne dogaja vec.
LP Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist