[ LUGOS ] MDA konzola -- drugi monitor

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Sep 10 18:51:58 CEST 2000

Bostjan Strumbelj wrote:

> Skompajlal sem si modul za MDA konzolo na Hercules monitorju.
> Modul se tudi uspesno nalozi, le da ne vem, kako preko navadne
> tipkovnice z 12-timi funkcijskimi tipkami dostopam do F13-F16, na
> katere mi je dal to konzolo. Man page-a ni, v kernelovi dokumentaciji
> pa tudi nisem nic nasel.
>
> b.

Z alt + levo/desno skoci za eno konzolo naprej/nazaj. Vendar v Xih to ne
dela. Tako da "mimo" Xov prides, ce na konzoli pred Xi dvakrat hitro
pritisnes
naprej (se preden Xi dobijo kontrolo nad tipkovnico). Lahko pa gres tudi
"nazaj" - s tty1 ti "levo" skoci na zadnjo - torej tty16 ali kaj takega.

Upam, da pomaga/dela.

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist