[ LUGOS ] Prevod kernela

Low L. Crash lowcrash na amis.net
Sob Sep 23 17:57:00 CEST 2000

Hi

Uspesno sem prevedel kernel 2.2.17 na Debianu, nekatere stvari sem
prevedel kot module, sedaj pa me zanima iz katere datoteke Debian
bere, da module nalozi obstartu. Za datoteko /etc/modules.conf, pise
naj jo ne spreminjam, ampak naj modul apdejatam z update-modules, ki je
v modutil paketu. Toda v direktoriju /etc/modutils/ je kar nekaj poddi-
rekotrijev in ni mi ravno jasno, saj se mi zdi da se stvar ful spreminja
od RH ali pa Caldere.

Torej z katerim ukazom module zapisem da se mi nalozijo ob bootu in
da jih ne rabim nalagati rocno.

Drugo vprasanje pa glede reiserfs, vkljucil sem ga v kernel in sedaj
lahko naredim reiserfs partisicjo z mkreiserfs. Nisem se poizkusil, in
zanima ne ali lahko vse obstojece ext2 particije pretvorim v reiserfs in
ce je to smiselno.

LP,

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist