[ LUGOS ] smbprint in NTBox

Primoz Tomazic primoz na aborigin.net
Čet Sep 7 09:45:52 CEST 2000

andraz.sraka na guest.arnes.si wrote:

> Re folx,
>
> Trenutno se trudim postimati printanje iz linux boxov na NTjih, vendar
> mi nikakor ne rata. S pomocjo help-a, ki je naveden ze v sami smbprint
> skripti sem spisal sledeco configuracijo ..
>
> /etc/printcap
>
> HP4P:\
>         :cm=Shared printer:\
>         :sd=/var/spool/lpd/HP4P:\
>         :af=/var/spool/lpd/HP4P/acct:\
>         :if=/usr/bin/smbprint:\
>         :mx=0:\
>         :lp=/dev/null:
>
> /var/spool/lpd/HP4P/.config
> [...]

Pozdravljen

Ja naprve vprasanje kako ti dela printanje pod Linux-om za konfiguracijo
printerja ti priporacam Apsfilter zelo uporaben program

najdes ga na http://www.apsfilter.org

Naprve postimaj printanje na linux masini,
za sambo pa tako printer vpisi v /etc/smb.conf

najbol osnovna konfiguracija je

[printer]

                printable = yes
                print command = /usr/bin/lpr -r %s
                printer = lp
                printing = BSD
                read only = yes
                guest ok = yes

ce pa zelis na printer postavit password pa das

guest ok = no

in vrstico

valid users = janez

ce mas pa  vec uporabnikov pa

valid users = janez janez2 janez3 janez4

se pravi samo dodas uporabnika z presledkom

--
LP

Primoz

Dodatne informacije o seznamu Starilist