[ LUGOS ] Re:

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Sep 7 00:54:40 CEST 2000

On Thu, Sep 07, 2000 at 12:33:26AM +0200, LabHor wrote:
> To je pac arnesov server...

Huh? Kje je pa bil omenjen kaksen Arnesov server? Po mojih izkusnjah
so Arnesovi serverji bolj zanesljivi kot marsikaj drugega.

V zadnjih par letih, ko sem uporabljal Arnesove storitve, se mi je samo
enkrat zgodilo, da je bil Arnesov mail streznik nedostopen. Pa se takrat
je problem povzrocil nek "Nori Amerikanec". Mogoce lahko kdo z Arnesa pove
kdaj je bilo to...okvirno nekje v prvi polovici leta 1998.

In glede na to, da prvotni pisec ni povedal nic pametnega, razen tega
da "uporablja sendmail" (kar je, mimogrede, najveckrat zelo nespametno)
mi ni jasno, od kod tebi ta modra ugotovitev.

Tebi, ki ne znas postaviti konkretnega vprasanja, pa samo nasvet: preglej
vse headerje mailov, ki ti delajo probleme, pa bos hitro nasel, kje se
zatika. Ce pa so naslovniki preneumni, da bi ti bili sposobni posredovat
maile nazaj *v celoti* se pa itak nimas zaradi cesa sekirat.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect.

Dodatne informacije o seznamu Starilist