[ LUGOS ] referencni cenik

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Sep 29 13:06:11 CEST 2000

On Fri, Sep 29, 2000 at 12:51:08PM +0200, Tomaz Borstnar wrote:
> Skratka, Linux kot prvi in edini unix-like OS? Ne, hvala! Linux kot eden iz
> palete Unixov? Vsekakor!

Se popolnoma strinjam. Jaz ob Linuxu zadnje case popizdevam, ampak se hitro
pomirim, ko imam opravka s kaksnim drugim unixom, kjer je dosti stvari
veliko bolj zakompliciranih. Se pa verjetno obnesejo kje drugje, kjer se
Linux ne. Osebno mi je vsec Solaris, ampak se z njim pac ne igram vec dosti.
Se pac ne motam vec vsak dan okrog spodobnih Sunovih masin ;-] Na starejsih
pa rajsi laufam Linux. Je bistveno hitrejsi.

> Nekam cuden reply-to je nastavljen - kesl-bug ali lugos-list-bug al oboje?

Razmisljam, da bi ukinil reply-to na listo. Ne vem pa, kaksno je mnenje
drugih. Verjetno bi bilo dostikrat dobro, ce bi odgovor dobil samo
posiljatelj sporocila, za posiljanje na listo pa bi se bilo treba malo
bolj potrudit. Mnenja privat, prosim. Ali pa na lugos-bla.

--
Borut
borut.mrak na ijs.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist