[ LUGOS ] nadzorovanje prometa

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Sep 29 11:40:04 CEST 2000

Zivjo!

Tukaj imam eno masino, ki mi deluje kot router in blokira promet do par
racunalnikov z inferiornimi operacijskimi sistemi (in se bolj inferiornim
softverom, ampak o tem sem ze pisal, tako da ne bi vec).

S cim bi nadzoroval promet? Zazeleno je, da lahko delam statistiko glede
na notranje masine, zunanje ipd. Dogaja se mi namrec tole, kar je
vidno na prilozeni slikici na desni strani...zelena barva je promet od ISP-ja
k nam. Link ni videt polno zaseden, vseeno pa tece vse ostalo zelo pocasi...
Pocasi pomeni, da se ne da izkoristit preostalih ~8KB/s. To slikico je
naredil MRTG na podlagi podatkov iz Cisco routerja, ki je obesen na
nas konec povezave do ISP-ja.

Any ideas? Zdaj imam, kot sem rekel, vse masine za to Linux kisto, pa bi
rad zadeve analiziral.

Borut
borut.mrak na ijs.si
MACINTOSH  -- Machine Always Crashes If Not Then Operating System Hangs

leased-day.png

Dodatne informacije o seznamu Starilist