[ LUGOS ] referencni cenik

kesl-lists na softhome.net kesl-lists na softhome.net
Pet Sep 29 19:38:08 CEST 2000

US> Zato ne morem razumeti, kako je lahko delo unix adminov slabąe
US> ocenjeno, in le zato, ker delajo bolje in bolj odgovorno.!

Zato, ker "znamka" se ni tako priznana (beri: popularna... money, you
know?). Zakaj je audi drazji od mazde, saj ni nic boljsi - mogoce
butast primer, ker nisem profi za avtomobile ampak tako je. Dobra MS
strategija, da so prisli tam kjer so, kapo dol pred billijem... pa
ceprav se nam (mi) WIN rusijo all the time :-|

Si pa posplosil... ne delajo unix admini bolje in bolj odgovorno,
odvisno od posameznika. Poznam tud take, ki so ZELO! dobri, je pa
rezultat velikokrat treba se preveriti ;-))) *hint hint

Matjaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist