[ LUGOS ] wtmp problem

VODOPIVEC DAMIJAN damijan.vodopivec na hit.si
Tor Sep 26 07:47:06 CEST 2000

Izgleda da imas okvarjem wtmp, kar se lahko zgodi ce se imel kdaj poln root
datotecni sistem, ali pa je wtmp okvarjen iz kakega drugega vzroka ....

Nic ni narobe, ce datoteko wtmp spraznis, to storis tako da spustis sistem v
single user mode: # telinit S
Nato pa # cat /dev/null > /var/log/wtmpx
	  # cat /dev/null > /var/run/utmp

Preveri se dolzino obeh datotek, morala bi biti 0.

Upam da bo pomagalo.

lp,
Damijan

Dodatne informacije o seznamu Starilist