[ LUGOS ] referencni cenik

Uroš Slak uros na netsec.si
Pet Sep 29 09:06:59 CEST 2000

Živio !

Nekako se ne morem znebiti občutka, da so ta cenik pripravljali fantje, ki so
jim okna primarna zadeva.

1.Kolikor jaz vem, naj bi bila okna zaradi "svojih oken" enostavnejši za
inštalacijo, konfiguracijo, nadgradnje in upravljanje.
Kako to, da so cene na ceniku za vse win produkte kar precej višje.?

2. Ravno tako nihče od teh fantov ni še nikoli postavil požarne pregrade, ker je
sicer ne bi  postavil v isti cenovni razred kot je konfiguracija usmerjevalnika.
Če bi jo, potem bi vedel, da požarne pregrade ne moreš konfigurirati ali dati
stranki za uporabo po recimo 4-5 urah in pričakovati, da bo požarne pregrada
opravljala svojo funkcijo ( varovanje )!!

3. Razlog, da so unix (tu je linux poleg) strežniki tako zanesljivi je tudi ta,
da sistemski administratorji razumejo in vedo kaj počnejo in strežnik stranki
zapustijo v stanju, ki to zanesljivost omogoča. (pa brez zamere tistim win
adminom, ki so tudi taki.)

Zato ne morem razumeti, kako je lahko delo unix adminov slabše ocenjeno, in le
zato, ker delajo bolje in bolj odgovorno.!

Uroš

-----Original Message-----
From: lugos-list-owner na lugos.si [mailto:lugos-list-owner na lugos.si]On
Behalf Of Iztok Umek
Sent: Thursday, September 28, 2000 8:59 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: RE: [ LUGOS ] referencni cenik

Hja, referencni cenik ima nekoliko problemov.

Namestitev usmerjevalnika:  69.500
Namestitev pozarnega zidu: 62.500
Namestitev NT streznika:    83.500

Torej v resnici zaracunamo za postavitev npr. CheckPoint FW-1 kar vse
skupaj: 215.500

Po mojem je potrebno natancneje povedati, kaksen pozarni zid. Ali je tu
vstet tudi VPN? Pa koliko osnovnih pravil je zajetih v ceno. Iz izkusenj
vem, da je za postavitev CP FW-1 vcasih potreben tudi cel teden (se posebej,
ce govorimo o HA).

Dodatne informacije o seznamu Starilist