[ LUGOS ] hi

Bojan Seničar bojan.senicar na siol.net
Čet Sep 14 16:08:48 CEST 2000

------=_NextPart_000_009E_01C01E66.10B0E5E0

A se kdo morda na hitro spomni kje se zamaskira mail(zakrije IP masine =
iz katere je bilo poslano), ki ga sendmail poslje v I-net. Client mi =
poslje mail iz WIN masine na linux mail server ta pa ga potem poslje =
siol-u. Ko pa dobis ta mail, lahko v lastnostih vidis ime lokalne masine =
in njen IP naslov. V sendmailu je vklopljena opcija za maskerado domene =
ampak se vedno lahko vidim IP masine s katere je bil poslan mail

LP

Bojan

------=_NextPart_000_009E_01C01E66.10B0E5E0

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>A se kdo morda na hitro spomni kje se =
zamaskira=20
mail(zakrije IP masine iz katere je bilo poslano), ki ga sendmail poslje =
v=20
I-net. Client mi poslje mail iz WIN masine na linux mail server ta pa ga =
potem=20
poslje siol-u. Ko pa dobis ta mail, lahko v lastnostih vidis ime lokalne =
masine=20
in njen IP naslov. V sendmailu je vklopljena opcija za maskerado domene =
ampak se=20
vedno lahko vidim IP masine s katere je bil poslan mail</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>LP</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Bojan</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_009E_01C01E66.10B0E5E0--

Dodatne informacije o seznamu Starilist