[ LUGOS ] Prevajanje kernela 2.2.17

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Sep 22 10:28:04 CEST 2000

On Thu, Sep 21, 2000 at 08:35:55PM +0200, Uros Slak wrote:
> Potrebujes ncurses-"nekaj".rpm

Potrebuje ncurses5-dev.

Kot root napises: apt-get install ncurses5-dev. Ce ncurses knjiznic se nimas,
ti bojo ze dependencyji poskrbeli zanje. Za prevajat kernel na Debianu rabis
se (v grobem, mogoce bom kaj pozabil): bin86, gcc, make in libc6-dev.

Ce pa nikakor ne mores dobit paketa (in ostale potrebne pakete ze imas),
lahko uporabis make config, ki ne potrebuje ncurses.

> Subject: [ LUGOS ] Prevajanje kernela 2.2.17
>
> Hi
>
> Uporabljam Debian 2.2 in zelim prevesti kernel 2.2.17 s menuconfig, toda naletel
> sem na probleme in ne vem kateri paket naj bi mi manjkal, saj mi make menuconfig
> javi sledeco napako:

Borut
borut.mrak na ijs.si
For Sale: Parachute. Only used once, never opened, small stains.

Dodatne informacije o seznamu Starilist