[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_Hitrost_računalnika

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Sep 14 15:37:47 CEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 02:52:08PM +0200, Uroš Gruber wrote:
> Men zanima sledeče oz. rabil bi pametne in argumentirane predloge.
> Imam strežnik, ki bi moral zdrzati približno 2000 webuserjev na
> apacheju in nekaj zelo malega mailov pa tu in tam kak ftp. To zadnje
> dvoje skoraj ni omembe vredno.

2000 v koliko casa?

> Disk je zaenkrat IDE 6Gb.

Disk rabis toliko velik, kolikor je podatkov, ki jih bos serviral. To
pa sam najbolje ves. Vecini webserverjev je verjetno se 1G prevec.

> Pomnilnik 128MB, procesor PII 333Mhz.
>
> Strani, ki se bojo prikazovale so dinamične in generirane s PHPjem,
> podatke pa vlečem iz baze na MySQL strežniku.

Koliko velika baza? Kako zahtevno procesiranje s PHP-jem?

> Zanima me sedaj ali bo to zmozen zdržati ali bi bilo bolje kaj
> nadgraditi. Ali ima kdo kakšne izkušnje kako se kaj obnese na 2
> procesorskem sistemu (plošča to omogoča). Seveda bi rad da to deluje
> brez zastojev, razen kolikor je internet poln. Količina ene html
> strani znaša približno od 4k do max 14k. Če so pa tu in tam kakšne
> slike pa tudi do 30k.
>
> Kaj predlagate, ali je OK ali kaj nadgradit

Premalo podatkov.

Sicer pa, poizkusi. Meni se zdi, da je masina (ce tistih 2000 slucajno ni
na minuto ;-) cisto dovolj dobra. 2000 obiskov na uro je priblizno en
vsake 3 sekunde, kar bi taka masina morala "sfolgat". Seveda pa je vse
odvisno od tega, kdo zadevo postavi.

Borut
borut.mrak na ijs.si
A feature is a bug with seniority.