[ LUGOS ] Vi in ne biti superuser

Uro Gruber uros na sir-mag.com
Sob Sep 9 16:01:33 CEST 2000

Pozdravljeni,

Saturday, September 09, 2000, 12:08:46 AM, you wrote:

Damir> Hi!

> [...]

Damir> Se postavią v command mode in pritisneą x? ;)

Damir> PS: Yes, it sounds lame ... ampak vse kar si napisal kaže zgolj na to (pa da
Damir> ima root drugačen vimrc).

Damir> lp, D.
Damir> --
Damir> Damir Cifer (damirc na gmx.net)
Damir> That golden key
Damir> That opes the palace of eternity.
Damir>  -- John Milton (1608-1674)
Damir>  -- Comus, Line 13

Ne recimo odprem file pritisnem I in pisem pa hocem kaj od prej
zbrisat pa ne gre.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist