[ LUGOS ] FAX in tajnica na linuxu

Lego Andy andy na x0.org
Pon Sep 18 14:02:52 CEST 2000

On the day of the Lord Sat, 16 Sep 2000 09:51:23 +0200
"Uros Gaber, PowerCom d.n.o." <uros.gaber na powercom-si.com> mentioned:

> Hi!
>
> Zanima me, kako postaviti FAX streznik ter tajnico na linuxu, uporabil bi ali ISDN TA ali pa navaden modem.
> (racunalnik mora znat seveda tudi sprejemat faxe ter posnet navaden govor).
> Kaj bi za to potreboval (hardware, software)

Jaz sem imel zadevo pokonci kako leto in je delalo krasno. Se celo Caller ID je deloval
(Tu v ameriki).

Tole je moj hardware:
P 100
16MB ram
500MB hdd
USR Sportster 56k modem (ne winmodem lahko nastavis interrupt manualno)
Cable modem

Pa se software:
Linux 2.2 (Debian Unstable)
Vgetty
Apache SSL
Cel kup skript ki sem jih sam napisal

Torej ko je klic prisel, ce se nisem oglasil je zadeva oglasila se in ugotovila
a je fax ali voice. Ce je bil voice je posnela, konvertirala v WAV in naredila link na
en web page, tako da sem lahko pogledal preko Ineta.
Ce je bil fax, je naredila GIF in ga dala na Web page.

					Andy