[ LUGOS ] Stanje Lugosovih dopisnih seznamov

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Sep 28 20:33:57 CEST 2000

Zivjo vsi!

Kot ste nekateri mogoce ze opazili, sem danes ponoci prenesel Lugosov
postni streznik na drug racunalnik. S tem so se nekoliko spremenili tudi
postni seznami.

Namesto majordoma sedaj uporabljamo sympo (http://listes.cru.fr/sympa/).
Navodila za uporabo dobite, ce posljete na <sympa na lugos.si> sporocilo
s Subject-om: help

Na kratko:

mailto:lugos-list-subscribe na lugos.si vas po potrditvi prijavi,
mailto:lugos-list-unsubscribe na lugos.si pa vas odjavi.

Podobno velja za ostale sezname.

Sympo sem tudi delno prevedel, razen tam, kjer nisem imel konteksta.
Prevodi so ze namesceni, tako da ce dobite pri uporabi odgovor v anglescini,
vas prosim, da mi odgovor posljete in zraven pripisete, kje/kdaj/zakaj ste
ga dobili.

lugos-help smo (koncno) preimenovali v lugos-org, ker je namenjena
organizatorjem, ne pa novincem, ki si zelijo pomoci.

Sortiranje maila:

Vsem listam sem dodal header X-List: <lugos-list na lugos.si>, tako da je
filtriranje po tem se najboljsa resitev, ker ga mislim vleci kar nekaj
casa. Se mi pac zdi nifty.
Aja, za lugos-org je ta header X-List: <lugos-org na lugos.si>, da ne bo
kdo mislil, da bo za vse liste enako ;-]

Ce ima kdo kaksna vprasanja, na katera ni odgovorjeno v pravilih
(http://www2.lugos.si/pravila.txt), naj mi jih poslje in bom nanje
odgovoril. Prosim ne smetimo vec liste s tem...ce bo stvar dovolj
pomembna, bom na listo odgovor poslal jaz.

Borut
borut.mrak na ijs.si
This message transmitted on 100% recycled electrons.

Dodatne informacije o seznamu Starilist