[ LUGOS ] problem

Uroš Slak uros na netsec.si
Čet Okt 19 11:49:30 CEST 2000

Pravzaprav:
mount -o remount,rw /dev/sda1 /

-----Original Message-----
From: lugos-list-owner na lugos.si [mailto:lugos-list-owner na lugos.si]On
Behalf Of Borut Rozman
Sent: Thursday, October 19, 2000 11:31 AM
To: Lugos-List na Lugos. Si
Subject: [ LUGOS ] problem

Ravno kar sem dobil dva scsi diska 1 gb in 2gb z AHA1542 kontrolerjem. Vse
vredu, moduli mi detectajo diske, nato pa sem naredil napako, saj sem diska
dal v fstab in zadevo restartal. Ker pa nimam v kernelu podpore za AHA in
SCSI diske sem ob bootu dobil napake da diski ne delajo oziroma da je nekaj
narobe in me spusti samo v single shell tam pa ne morem popraviti fstaba.
Piše da grem z normal bootom lahko z control-d pa mi nikakor to ne rata.

Any ideas kako popravit fstab ? Potem bom naredil nov kernel kateri bo imel
SCSI podporo.

lp Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist