[ LUGOS ] ide-scsi

andraz.hvalica na amis.net andraz.hvalica na amis.net
Sob Okt 28 13:39:02 CEST 2000

On Sat, 28 Oct 2000, Borut Mrak wrote:

> Ojej, ojej. Kaj ce bi si ti kupil se en IDE krmilnik...sej ne stane vec

Saj ne rge za ceno; nekdo, se mi zdi da Trenz, me je opozoril, da precej
IDE krmilnikov, ki so na locenih karticah, ni podprtih. Ce se prav
spomnim, svana spletni strani neke slovenske racunalniske firme gledala en
krmilnik, pa je bil baje te sorte, da so bile nekatere podrazlicice
nepodprte v linuxu. :)
Poleg tega pa ... saj ni prave potrebe, saj dela. Ko se mi bo zdelo, da
potrebujem nov racunalnik bom cdr itak ven vzel in problem bo resen.
Hitrost krmilnika ni pomembna, s cdroma se vecinoma berejo mp3ji. :)

> podobnega... to pise (cd me spomin ne vara) v cd-writing howto.

Saj zdaj rec dela; kakor se spomnim, mi danes zjutraj, ko sem bil se doma,
niti onih sporocil ni izpisovalo; delalo je pa itak ze prej.

Na privat sem dobil namig, da so z mojim LILOtom tezave, bom preveril
doma.

Pozdrav,

	Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist