[ LUGOS ] problem

Borut Rozman jedo na zipp.nu
Čet Okt 19 11:31:11 CEST 2000

Ravno kar sem dobil dva scsi diska 1 gb in 2gb z AHA1542 kontrolerjem. Vse
vredu, moduli mi detectajo diske, nato pa sem naredil napako, saj sem diska
dal v fstab in zadevo restartal. Ker pa nimam v kernelu podpore za AHA in
SCSI diske sem ob bootu dobil napake da diski ne delajo oziroma da je nekaj
narobe in me spusti samo v single shell tam pa ne morem popraviti fstaba.
Piše da grem z normal bootom lahko z control-d pa mi nikakor to ne rata.

Any ideas kako popravit fstab ? Potem bom naredil nov kernel kateri bo imel
SCSI podporo.

lp Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist