[ LUGOS ] MDA konzola -- drugi monitor

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Okt 21 03:00:24 CEST 2000

Bostjan Strumbelj wrote:

> Spremenil sem mdacon.c, tako da *naj* bi bile tipke na F9-F12.
> To mi izpise tudi ob vklopu, le da se ne dogodi nic.
> Premikanje z Alt+L/D deluje, a le na prvih 6. konzolah.
> Tipkovnica, katero uporabljam nima tipke AltGr, kolikor mi je znano
> je to tako ali tako kombinacija Ctrl+Alt. No, tudi to ne deluje.

chudno, meni mislim da je vse delalo .. btw saj konzolo switchas z
navadnim alt+Fxx
Ena od stvari, ki jo bos moral tudi narediti je to da bos moral mgettty
respawnat
tudi na 9-12 terminalih.. to naredis v /etc/inittab...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist