[ LUGOS ] HDparm 32bit IO

Uroš Gruber uros na sir-mag.com
Tor Okt 17 16:56:55 CEST 2000

Hoj,

Tuesday, October 17, 2000, 11:47:49 AM, you wrote:

Andrej> Sam se drzim pravila, da se zadeve ne dotikam, ce sem zadovoljen z njenim
Andrej> delovanjem (razne nastavitve strojne opreme, overclockanje, nadgradnje
Andrej> firmware-a, itd). V preteklosti sem dostikrat zaradi tega prebedel kaksno noc,
Andrej> da sem racunalnik ponovno spravil v delovanje. Torej po zelji.

Andrej> Zgleda da tvoj kontroler ne omogoca DMA, torej namesto -d1 poiskusi -d0.
Andrej> Te nastavitve s hdparm so lahko precej nevarne (od "zamrznitve sistema" do
Andrej> izgube podatkov na disku) - glej man hdparm.

Andrej> Lep pozdrav, Andrej

Andrej> P.S. Ce si zamenjal ze tri diske, si menjal tudi maticno plosco (EIDE
Andrej> kontroler), ki je lahko izvor problemov?

Emnjal sem tudi mašino kompletno še z usmernikom vred. Pa je skripnal.
Čeprav gledam zdej da je že par ur up in errorjev ni pa sm dal en
benchmark ko po diskih šari, da dela celoten čas nekaj po diskih.

 Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist