[ LUGOS ] Re: HP 870Cxi+prevajanje jedra

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Sre Okt 25 10:23:30 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 08:38:20PM +0200, Branko F. Gracner wrote:
> gcc-2.95.2 je zelo dober kompiler in hkrati zelo stabilen kompiler.
> kjerkoli sem ga uporabil nisem imel nikoli z njim nobenih problemov.
>
> rh 7 pa pride s kompilerjem gcc-2.96, ki je v BETA!!!! fazi. ne vem
> od kod jim taka neumna ideja, da v release vkljucijo nekaj, kar je v
> beta fazi in je tako pomembno za celoten sistem. sramota.... se
> enkrat sramota. clovek se zacne sprasevati, kaj vse drugega je se
> narobe, ce niti kompiler ne dela ok.

Redhat ze ves cas stoji na prednjem robu, in je verjetno prva distribucija,
ki vkljuci vse, kar je novega, ne glede na stabilnost. Nekaterim to zelo
ustreza, nekaterim pa sploh ne. Newbies se posebej hitro obupajo nad
linuxom, ce jim kernel pokaze svoj stack trace, zato jaz Redhata novincem
ne priporocam, ne recem pa, da ni ok distribucija (ker jo v bistvu poznam
premalo).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist