[ LUGOS ] HP 870Cxi

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Okt 17 15:28:59 CEST 2000

Yo!

On Tue, 17 Oct 2000, LabHor wrote:

> Tiskalnik HP 870Cxii pod Winsi tiska izredno hitro (barvne strani
> nekoliko pocasneje), pod Linuxom pa si lahko pripravis celo kosilo
> predno natisne eno stran v najslabsi kvaliteti. Kaksen namig?? (RH 7.0,
> filter HP 870)

Ni kriv filter, ampak kompleten proces. Najvec casa se porabi, da zadevo v
PostScript spravis, jasno potem je treba to nazaj v PCL in to traja 100
let. Poizkusi ASCII text file direktno sprintat brez kakega txt2ps filtra.

Mogoce sem te pa narobe razumel, da bi ti printer pod Linux-om pocasneje
glavo premikal pa tezko verjamem, ce pa ze potem se pa da to sigurno
pospesit. Malo si poglej PCL guide...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist