[ LUGOS ] Problem z vesafb in zgv

polz na writeme.com polz na writeme.com
Pet Okt 27 08:46:22 CEST 2000

> Nevem kaj imam monitor tukaj zraven.... testiral sem na treh razlicnih
> monitorjih in je isto

Prvotni pisec je rekel, da mu monitor nekajkrat "blinkne", preden ugasne.
To monitorji pocno, ce npr. nastavis previsok refresh.

V tvojem primeru mislim, da je problem v tem, da svgalib "na silo"
preklopi nazaj v tekstovni nacin, medtem ko framebuffer
deluje v graficnem. Pri tem ne popravi palete, zato zaslon ostane
crn.
Mogoce bo fbset znal preklopiti zadevo nazaj v pravi mode.
Pomagati utegne tudi preklop med konzolami / Xi in nazaj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist