[ LUGOS ] LUGOS strani in ISO 8859.2

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Okt 12 19:59:55 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 10:28:25AM +0200, Metod Kozelj wrote:
> Glavna tezava je v tem, da je character set definiran kot meta tag v samem
> dokumentu. Netscape zacne z renderingom strani takoj, ko prebere prvi znak
> in je za preklop na drug razpored znakov prepozno. Edina resitev je, da ze
> httpd sporoci pravilni razpored znakov.

Hvala za razjasnitev tega z netscapeom. Jaz sem (neumno) mislil, da je dovolj,
da server ne sporoci nic, potem pa je v samem dokumentu napisan pravi
razpored.

Preden gre zadeva v produkcijo, bo to delovalo. Upam.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Universities are places of knowledge.  The freshman each
bring a little in with them, and the seniors don't take any
with away, so knowledge accumulates.

Dodatne informacije o seznamu Starilist