[ LUGOS ] Opravicujem se za neustrezen mail poslan na listo.

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Okt 20 22:53:27 CEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 10:07:40PM +0200, Nejc Novak wrote:
> Jaz menim, da ni cisto nic narobe z njegovim mailom. Mislim pa tudi, da bi
> malo off-topic problemom posvecali manj zanimanja. Vzadnjic sem se jaz za
> moje bedarije opravicil, pa sem za odgovor bil "okur_an".

Mah...ti si ze naredil bedarij se pa se....pa se jih bos ;-] Vsi to pocnemo...

> Rok, ti pa vseeno ccjaj svoj problem na lugos-prog, tam bos sigurno nasel
> odgovor.

Ce bom TA problem (spam software) videl se kje, bom posebej za Roka dodal
en rule v .procmailrc. Na svetu zame ni razloga za spamanje. Problem, zaradi
katerega je Rok naredil to napako je perec...ampak zame je spam bolj perec.
Zal je pac tako.

Rok: nikoli ne resuj socialnih (cloveskih) problemov s tehnicnimi resitvami.
Na zalost se to ne obnese.

Prosim, prosim, prosim, vsi replyji v tem threadu naj zdaj letijo v
lugos-bla.

Borut
borut.mrak na ijs.si
An egg has the shortest sex-life of all: if gets laid once; it gets eaten
once.  It also has to come in a box with 11 others, and the only person
who will sit on its face is its mother.

Dodatne informacije o seznamu Starilist