[ LUGOS ] hlajenje procesorja

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Pon Okt 9 12:49:55 CEST 2000

Zivjo,

malce offtopic ;)

zanima me, ali se sme s termalno pasto premazati celotno zgornjo stran
Duron procesorja (ali kateregakoli drugega FCPGA), ali sme pasta le na
core procesorja. Namrec dogaja se mi to, da je kljub goldenorb coolerju
procesor precej vroc (60C). Povrsina procesorja ni gladka (nekaj el.
elementov poleg cora), zato je stik s coolerjem slab. Posledicno tudi
nenavit procesor greje tja do 60C (navit ~65C). Kljub vsemu je sistem
zaenkrat stabilen, vendar bi rad temp. spravil na priporoceno (max 50C).

vsi hinti dobrodosli :)

lp,

alex

Dodatne informacije o seznamu Starilist