[ LUGOS ] MAC address

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Okt 15 10:44:30 CEST 2000

Ker pravzaprav sploh ni fora, da bandwidth omejuje modem. Potrebno je omejiti
internet access, omogociti pa je treba oz.bo treba dolocene storitve, kot so
VoIP, video on demand, etc... Modem tega ne zna, pa ce je se tako inteligenten.
Malce si preberite, kaj je to QOS, CBQ, ALTQ...
Zato hoce Siol preiti na uporabo PPPoE, ker bo le tako lahko dolocal vse te
parametre. Pravzaprav si jih bo user sam dolocil, ampak to kasneje.

Da ne bo izgledalo, da sem sprijen z SIOLom, nasprotno.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist