[ LUGOS ] Tresenje slike

Gregor Zorc gregor.zorc na email.si
Tor Okt 24 19:28:57 CEST 2000

Z xvidtune lahko preprecim tresenje slike, vendar me zanima kako varno
je taksno spreminjanje nastavitev - ali se mi bo cez en teden zaradi
tega skurila kartica ali monitor? Ali naj nastavitve spremenim samo
malo, ali toliko, kolikor gre (iz 75 Hz na 85 Hz, kolikor bi moralo biti
)?

Na tresenje slike pa sigurno ne vplivajo zvocniki ali kabel, saj pod
windowsi laufa loocljivost 1024x768 pri 85 Hz cisto v redu.

lp
Gregor

Dodatne informacije o seznamu Starilist