[ LUGOS ] bedenje nad servisi in ukrepi

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Okt 5 20:31:09 CEST 2000

Zivjo,

imam zacasno neresljivo tezavo - lotus domino. Problem je med drugim v
pogostem sesuvanju tega krepa, in ker ni na meni, da bi rec lepo zbrisal, bi
rad vse skupaj vsaj omilil.
Rec se je se vedno sesula tako, da je vseh 161+ procesov ostalo, ampak na
8080, kjer cepi http server, se pa ne odziva, netscape npr. pise v statusno
vrstico "waiting for reply".

Zadevo se potem fenta z ze narejenim skriptom, ki ga je - heh - prakticno
vedno treba dvakrat ali trikrat zagnat. :) Nato pa ponovno zagnat ta
crapware.

Sprva sem mislil, da bi naredil svoj bash skript, si pomagal z lynxom (da se
mu timeout nastavit) in v primeru, da se server ne bi odzival, zagnal ene
petkrat tisti nsd -kill, zatem pa se zagnal ponovno zadevo.

Jernej Horvat mi je omenil nocol ... rec je cisto splosna, koristna za
kakega ISPja, zame, ki potrebujem kontrolo nad enim samim portom, je prevec.
OK, pa saj to ni tezava, zal pa zna rec samo poslati opozorilo po e-mailu.
Po vrhu vsega tega nocola sploh ne morem testirati in se mi niti ne sanja, a
dela ali ne - domino se sesuva ravno dovolj poredko, da s cakanjem na
sesutje nikamor ne pridem. :)

A ima kdo kako ze narejeno resitev ...? Preden zacnem poskusat "popravit"
nocol tako, da bi poleg posiljanja maila morda se kak skript zagnal. >:)

Pozdrav,

		Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
Genetics explains why you look like your father, and if you don't, why
you should.

Dodatne informacije o seznamu Starilist