[ LUGOS ] MAC address

Borut Rozman jedo na zipp.nu
Sob Okt 21 00:08:11 CEST 2000

ja na telemachu ne vem kaj majo .. na g- kablu pa so nemoti, te se pa ne da
omejevat :) 2/10 mb je speed, and nothing can be done about that, Lancityi
pa se dajo omejit ....

lp

-----Original Message-----
From: j na kid.kibla.org [mailto:j na kid.kibla.org]On Behalf Of Jernej Horvat
Sent: Saturday, October 14, 2000 5:54 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] MAC address

On Fri, Oct 20, 2000 at 04:43:44PM +0200, Borut Rozman wrote:
> nisi me prav zastopil ..
> poglej lahko mash dhcp al pa ip --- obesjo MAC na ta Ip oziroma rečejo da
ta

saj. ;-)

Tlelemach ocitno rabi MAC za dhcp, ne pa za kaksno "omejevanje".

> Ker tako bi se lahko "kradlo" ipje... in potem bi se malo moj server
oglasal
> na mojem ipju olgasač na tvojega ipd, kar pa ni vredu ali ne?

Odvisno kako je to reseno na kabelskem "modemu". Eni so zelo butasti, drugi
so malo bolj inteligentni.

Napisal sem "modem" zato, ker tista skatla zmore malce vec kot navaden
modem. Lahko nadzira promet, lahko nadgradis BIOS na daljavo, ipd.

--
tcpdump is your friend

Dodatne informacije o seznamu Starilist