[ LUGOS ] Tresenje slike

claudio.derlink na email.si claudio.derlink na email.si
Tor Okt 24 09:06:38 CEST 2000

Rok Pergarec wrote:

> Poceni zvocniki tresejo sliko! Vendar to najbrz ni to, ce pravis da smo
> pri doloceni resoluciji...
>
> lp

Zdravo!

Ker sem prebral nebroj odgovorov, ki zagotovo niso na pravi poti, pritikam
nekaj v kotlicek: na vec racunalnikih, na katerih je sedaj RH 7.0  se
pojavlja ista napaka - glede na to, da se isto dogaja prijateljem, pa tudi
nekaterimi z liste, bi sam raje na oslovsko klop postavil X-e 4.0... S staro
verzijo je vse b.p. Ima kdo drug kak pametnejsi in strokovnejsi nasvet? (vse
nastavitve, vse, ponavljam vse, je tako kot ze leta...)
lp

Claudio

Dodatne informacije o seznamu Starilist