[ LUGOS ] MAC address

Borut Rozman jedo na zipp.nu
Pet Okt 20 16:43:44 CEST 2000

nisi me prav zastopil ..
poglej lahko mash dhcp al pa ip --- obesjo MAC na ta Ip oziroma rečejo da ta
MAC lahko pridobiva ipje od dhcpja, če pa je MAC neznan pa ne dobi Ipja
oziroma se sploh ne more connectati na omrežje, to je to..

saj jest sem imel take izkušnje s tem.

Ker tako bi se lahko "kradlo" ipje... in potem bi se malo moj server oglasal
na mojem ipju olgasač na tvojega ipd, kar pa ni vredu ali ne?

-----Original Message-----
From: j na kid.kibla.org [mailto:j na kid.kibla.org]On Behalf Of Jernej Horvat
Sent: Saturday, October 14, 2000 4:32 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] MAC address

On Fri, Oct 20, 2000 at 02:18:02PM +0200, Borut Rozman wrote:

> tako se na kabelskem sistemu napravi security za pirat internet access,

"pirat internet access"?

NAT ozi. IP maskarada je tudi nacin "zascite" lastnega racunalniskega
omrezja, tako to ni vedno "piratiziranje".

> pas domov in po mo?nosti tudi sposojen modem.. z vpisovanjem MAC adress pa
> so to prekinili in ni vec mogoce piratirati

PMM bodo obesili MAC na tocno dolocen IP."NAT" pa PMSM s tem ne bodo zmogli
prepreciti. Lazje bi bilo za njih da ti omejijo prepustnost kot pa da
"lovijo" ljudi, ki se "slepajo" na en IP. O;-)

---

Dodatne informacije o seznamu Starilist