[ LUGOS ] SSL SMTP, IMAP & POP

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Okt 18 13:14:54 CEST 2000

On Wed, Oct 18, 2000 at 12:22:04PM +0200, David Klasinc wrote:
>  Je kdo ze postavljal kaj podobnega? Postfix ima patch za TLS smtp, prav
> tako qmail.

postfix ima v zadnjih snapshotih (ki so kljub imenu kar stabilni :-)
podporo za SASL. TLS je zastarela stvar, SASL pa je (baje) novejsa, boljsa,
itd.

> Bolj me zanima kako je z imap in pop ssl supportom. Tukaj ne mislim na APOP
> in podobne verzije pop protokola, ki kriptirajo passworde ampak SSL verzijo
> popa, ki ki kriptira cel session.

Cyrus to obvlada. Ce ne maras Cyrus-a, pa lahko uporabis enostavno
stunnel ali sslwrap.

> Tunnel preko SSHja ni resitev karero sem pripravljen sprejeti. :)

Ja, je zelo nerodna. Predvsem predvideva, da imas pametne userje.
Ups, I guess that was an oxymoron.

> Ce je kdo kaj pocel na tem ali je kaka stvar na katero pazit? Tako, zanimajo
> me generalne izkusnje, stevilo neprespanih ur, etc... ;)

Nisem se tega pocel, razen poizkuskov s stunnelom.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Backups? We doan *NEED* no steenking baX%^~,VbKx NO CARRIER

Dodatne informacije o seznamu Starilist