[ LUGOS ] Infos 2000

polz na writeme.com polz na writeme.com
Pon Okt 30 14:08:58 CET 2000

> Kode ne mores ne vem kako optimizirat. Cudezi se ne dogajajo, razen ce
> je
> programer res neumen in potem nekdo drug zagleda kodo in pade dol...
Govoril sem o runtime optimizaciji, ki jo izvajajo boljsi JVM.
Zdi se mi, da Transmetini procesorji dokazujejo, da s tako optimizacijo
lahko pridobis precej.
> javascript in flash nimata nobene veze z javo.
javascript je, ce so nas na faksu prav ucili, oskubljena Java,
torej z njo ima vezo. Poleg tega je Javascript najpogosteje
uporabljan del Javinih "internetnih" sposobnosti.

Glede threadov, Corbe in podobnih reci - mogoce je v Javi zadeva lepo
postimana,
vendar je za vse, kar obstaja v Javi, mogoce v C++ napisati ekvivalentne
classe. Edini problem pri tem je portabilnost. To lepo dokazujejo
threadi v npr. Borland C++ builderju, ki so lepo "zapakirani" v classe,
zaradi cesar je potem programe, pisane z Builderjem prakticno nemogoce
portati v Linux.

Java je morda dobra, ce hoces omejiti slabega programerja, ki bi sicer lahko
delal skodo. Meni se to ne zdi prednost, ker imam raje svobodo. Sem pac
slab ;).

Dodatne informacije o seznamu Starilist