[ LUGOS ] CITIRANJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jernej Horvat j na elite.org
Sob Okt 14 16:26:46 CEST 2000

Poglejte si to SOLATO !

A ste tako leni, da nocete zbrisati citata, ker vas pac Outlook postavi nad
citat, ali pa tako neumni/arogantni.

Jaz osebno bom ignoriral sporocila napisana na "taksen" nacin.

Pozdrav
----
SIC

--