[ LUGOS ] Jezik

polz na writeme.com polz na writeme.com
Ned Okt 8 23:50:29 CEST 2000

> hi
>
> zanima me, =E8e si lahko in kako bi si nastavil slovenski jezik v RedHat =
> 6.1.
>
> P.S. Sem popolni za=E8etnik z linuxom.
Najprej si poisces kako novejso distribucijo - recimo RH 6.2.
Potem preberes Slovenian-HOWTO - poisces lahko (nekje) na www.lugos.si
Nato povprasas, ko ti kaj ne deluje.

Sicer pa ti svetujem, da se privadis na anglesko okolje.
<KARMAWHORE> Slovenizacijska ekipa namrec ne more prevesti vse dokumentacije,
ki jo moras prebrati, da bi GNU/Linux lahko resno uporabljal. Posebej
bos to potreboval, ce bos hotel kake posebne nastavitve, ki pa
so obenem glavni car tega okolja, pa ce se fantje se tako trudijo
in trosijo neskoncne ure prostega casa za olajsevanje dela zacetnikov
.</KARMAWHORE>
Najprej se vprasaj, za kaj rabis racunalnik:
1. Da bi se naucil administracije / programiranja -> nauci se anglesko.
2. Da bi kaj narisal / napisal -> dobi si najnovejso distribucijo,
stankaj z www.kde.org in www.gnome.org vse programe, ki se ti zdijo
uporabni - po moznosti v .rpm ali podobni obliki, sploh ce noces
prevec brati navodil za instalacijo in ce te je strah compilanja.
3. Da bi igral igrice -> kupi konzlolo
4. Da bi pocel kaj od zgoraj nastetega, obenem pa mora mama / ata /
teta / stric se nekaj delati na racunalniku, pa nima pojma ->
poglej si www.kde.org in poisci koffice. Mogoce deluje tudi www.koffice.org

Pa nikar ne obupaj, ce kaj ne deluje - najprej preberi dokumentacijo,
potem izvorno kodo, potem pa vprasaj na listi ;).
> birkoff
...nekdo je zabil pred TVjem skoraj toliko casa kot jaz, pa misli,
da mu to ni skodovalo ;)...

Dodatne informacije o seznamu Starilist