[ LUGOS ] BIOS boot sekvenca

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pon Okt 2 23:01:47 CEST 2000

Zivjo!

Ce je tole malce off-topic, se vnaprej opravicujem.
Imam namrec vprasanje glede vrstnega reda izbire "boot medija" v BIOS-u.
Postavil sem namrec Linux X-terminal, ki boot-a s pomocjo DHCP/BOOTP
streznika v lokalni mrezi, tako da bi bil teoreticno lahko tudi diskless
flopyless...
Na terminalski strani uporabljam netboot
(http://www.han.de/~gero/netboot.html), ki zboota Linux. Zapekel sem
EPROM in mrezna karta lepo sprozi boot proces... vse deluje, vendar je
mrezni boot vedno zadnji v boot sekvenci!!!

V BIOS-u boot sekvenco sicer lahko spreminjam  (A,C.... C,A...), ampak
opcije za mrezno pa seveda moja (stara!) osnovna plosca nima, tako da je
le-ta vedno zadnja.
Sedaj me pa zanima, ali je mozno BIOS se kako drugace prepricati, da bi
mrezni boot postavil na prvo mesto?
Predpostavljam, da novejse osnovne plosce/BIOS-i to podpirajo, vseeno pa
me zanima, kaj se da narediti pri starih.

Terminal ima namrec tudi (majhen) disk, ki boota NT-je. In sedaj lahko
mrezno bootam seveda le ce disk v BIOS-u disable-am.

Vnaprej hvala za odgovore in lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist