[ LUGOS ] ISO

Jure Menart jure na activetools.si
Tor Okt 10 09:48:04 CEST 2000

V bistvu je sama peka bootable CDja enaka vsem ostalim, zahteva je le da je
ISO narejen tako da je bootable. Ce ni, pri tem ne mores veliko pomagat kot le
to, da poberes iz interneta nov bootable ISO.
Za samo generiranje bootable ISO imaga, z mkisofs, pa moras (pravilno seveda
:)) uporabiti switch -G (man mkisofs).

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure