[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Okt 30 08:40:44 CET 2000

On Sun, Oct 29, 2000 at 04:26:58PM +0100, Primoz Hrvatin wrote:

> so obstajali takrat? Java je stara vec kot 4 leta, ce pa se vedno mislis,
> da je to zgolj interpreterski jezik, se fajn motis. Torej java x.x ne bo
> toliko naprednejsa, bo pa zagotovo - hitrejsa.

Hitrejsa bo zaradi masin, ne zaradi tega ker bi jo optimizirali, si upas
stavit?

> Res? Samo eno: http://java.sun.com/products/
> Raje se vprasaj, kaj vse lahko bodo drugi poceli z njo.

Zakaj si pa vsak zmislja neke svoje implementacije? (Recimo Microsoft?)
Standard postane standard takrat, ko ga ljudje sprejmejo in ga nehajo vsak
dan spreminjat.

> To je sicer deloma res, vendar IBMov JVM je precej performancno izboljsan
> Sunov, torej tudi zelo stabilen in je za vecino aplikacij ze zelo uporaben.
> Kdaj je bil ze napisan prvi C prevajalnik?

Si kdaj poizkusil pognati Oracle 8 z IBMovim JVM? Jaz sem, pa zadeva ne dela
;>

> Bolj zaradi tega, ker sta na nasem planetu le dva browserja, M$ dela
> zmesnjavo pri enem, Sun pa pri drugem.

MS Exploder,
Netscrape,
Opera,
Mozzila,
Konqueror

Nastel sem jih pet... Vsak od njih je uporaben...

> p.s. dalo bi se se kaj povedat. Kdaj drugic in drugje. Morda na
> lugos-java na lugos.si?

Lugos rabi eno lugos-newbie listo... :)

David!
If you spread out all the sand in North Africa, it would cover the Sahara
Desert.

Dodatne informacije o seznamu Starilist