[ LUGOS ] Promise Ultra100

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Ned Okt 29 22:57:21 CET 2000

natalia wrote:

> Malo pozno a pred devmi dnevi sem imela problem  z instalacijo RH-7 na
> sistem z Asusovo kartico A7V ki ima Promise controler za ATA-100 na
> katerem imam IBM-DTLA-307030.

res je, redhat iz neznanih razlogov ni vkljucil ide patcha v svoj
install image za rh7 ... sem pa po netu ze nasel 'custom modified'
install image disket, ki popravijo to malenkost. do njih sem se
preklikal nekje prek freshmeata.

> P.S. Se dogaja se komu da gre kompilacija katerikoli programa v
> segmentation fault tako da enostavno ne uspem skompajlirati nicesar.
> Nasplosno se mi zdi RH-7 nestabilna ali pa je mogoce moj HW malo prevec
> "moderen".

po kakem tednu zaj* z njim stvar kr dela. najprej se pomatras ta devel
gcc dol zabrisat pa dat gor latest stable, se da vsaj kej kompajlat...

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist