[ LUGOS ] Zip mount - pozabil kako se zadeva resi

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Sob Okt 21 22:53:55 CEST 2000

Jaz imam v /etc/conf.modules naslednjo vrstico:
alias parport_lowlevel parport_pc

v /etc/rc.d/rc.local imam:
. /etc/rc.d/init.d/functions
action "" modprobe -s ppa

in v /etc/fstab imam:
/dev/sda4  /mnt/zip  vfat users,noauto,exec 0 0

uporabljam RH6.2 (2.2-14-5.0)
ZIP drive je prikljucen na paraleni port

Igor

-----Original Message-----
From: BlaY0 [mailto:blayo na thz.net]
Sent: Saturday, October 21, 2000 1:33 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] Zip mount - pozabil kako se zadeva resi

Yo!

Nekaj casa nazaj sem imel zadevo tako nastavljeno, da sem napisal samo
mount /mnt/zip in mi je kerneld nalozil vse potrebne module (sd_mod, imm...)
potem pa sem ocitno nekaj nevede spremenil ter vse skupaj pozabil :) zdaj
pa mi ne rata vec uspostaviti prvotnega stanja...

/etc/fstab
/dev/sda4 /mnt/zip auto noauto,user

Nekako tako je moralo biti, da je modul sd_mod klical modul imm in zdaj mi
ocitno tega noce vec poceti.

A ima kdo to podobno reseno ozirome ve/se spomni kako se to resi? Verjetno
je treba nekaj v /etc/modules.conf dodat pa sem sprobal ze ene 100
varianta pa nobena ni delala :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist