[ LUGOS ] PoroXilo s sestanka 4.10.2000 o prihodu RMS

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Okt 5 17:41:33 CEST 2000

Roman Maurer wrote:

> Hvala.  Pravzaprav bi potrebovali vodica, ki bi ga popeljal po Ljubljani.
> Za en dan se je ze javil Andraz Tori.

Tole popoldne bi mi verjetno se najbolj ustrezalo... seveda bi vsekakor
rad da je se kdo z mano, o ljubljani vem vec kot o lipici ali postojnski
a vseeno premalo

grad je edina nujna stvar ki jo mora vidit

morda bi bilo dobro da tipa popeljemo zvecer v kak lokal ali na kak
koncert, vendar je v ponedeljek ponavadi susa s tem (v 4ki vem
da je takrat le potopisno predavanje).a..

torej poleg arhitekture bi mu bilo lepo pokazati tudi urbanost mesta

(v sredo ima na ogled bikerje na presercu, pomoje ce ga das v ledder
ga bodo takoj vzeli za svojega...)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist