[ LUGOS ] Programi napisani v C-ju

Saso Saso na VSecureIT.net
Pet Okt 13 23:24:17 CEST 2000

In message <001701c033a5$c161b3c0$330af9c2 na o.o>, =?iso-8859-2?Q?Alen_Lon=E8ari=
E8_---=3D=3D=3D{Netghost}=3D=3D=3D---?= writes:
>ok naj ti odgovorim na tvojo obtozbo o piratstvu
>GRE predvsem da vidis na kaksen nacin je to narejeno ne da bi copy paste
>uporabljal, to je samo da ti je za pomoc pri restivi raznih problemov ki
>nastanejo, V kolker jaz vem je piratstvo ce bi jo decompilal in jo samo
>prevedel v SLO jezik in zacel sluzit z njo A NE ????

Se opravicujem za slabo artikulacijo lastnih misli. Bom drugace
formuliral: ne piratstvo, pac pa kraja intelektualne lastnine.

Za resitve raznih problemov, ki nastajajo ob programiranju pa vecina
ljudi raje vzame v roke kako knjigo o programskih jezikih. Ali pa
pogleda po razlicnih Open Source projektih.

In se odgovor g. Toriju:

Osebno nimam prav nic proti reverznemu inzeniringu v kolikor gre za
iskanje razlicnih bugov. Ko pa se zacne nekdo s tem okoriscati za take
ali drugacne dobrine (slava, denar) pa reverzni inzeniring ze prestopa
meje legalnega, se ti ne zdi?

Pozdrav,

Saso

P.S.: Zame je ta debata zaprta, ce ima kdo mnenje, da nimam prav, naj
mi sporoci mimo liste.

Dodatne informacije o seznamu Starilist